Battle of the sponges | Real Techniques vs. Hello Beauty

by - 7/16/2017





 Čitaj na hrvatskom      Read in English



Bokić svima,

nadam se da ste uživali u divnom vikendu. Ako ste na praznicima ili godišnjem, nadam se da odmarate i da ste se posvetili sebi. Ako vam pak sutra počinje radni tjedan, želim vam sve najbolje u ispunjavaju svih zadataka.

Danas vam pišem o dvjema spužvicama za šminku koje sam testirala. Usporedit ću ih i predstaviti vam obje, pa ako ste u potrazi za učinkovitim spužvicama, definitivno proučite post. :)

Zvijezde današnjeg showa su HELLO BEAUTY MAKEUP SPONGE (u daljnjem tekstu HB) i REAL TECHNIQUES MIRACLE COMPLEXION SPONGE (u daljnjem tekstu RT).

HELLO Beauty Makeup Sponge Vs. Real Techniques Miracle Complexion Sponge

Podijelila sam svoju ljubav prema HB spužvicama u nekom od prethodnih postova i tamo sam spomenula kako neću kupiti niti jednu drugu spužvicu za šminku jer sam više nego sretna s njom. Pa, lagala sam! :D Sve su me HB spužvice dobro služile, ali bilo je vrijeme da ih zamijenim. Oštetila sam ih noktima i jednostavno sam primijetila da su se istrošile i da mi je potrebno puno više truda da ih očistim.

Tako sam, dok sam kupovala nove HB spužvice, naišla na rasprodaju u Kozmu i vidjela RT spužvice. Nisam dvojila ni sekunde, uzela sam dvije jer sam ih stvarno željela isprobati i znala sam da će to biti sad ili nikad.

Real Techniques Miracle Complexion Sponge

RT spužvice dolaze u malom plastičnom pakiranju koji naglašava plosnatu površinu po kojoj su najpoznatije. Također, donji dio paketa je odličan kao držač spužvica ako nemate nešto drugo (ja sam ga koristila ovdje na fotografijama). U uputama stoji da možete koristiti spužvicu mokru za prozračan i sjajni izgled ili suhu ako želite potpunu pokrivenost.

Real Techniques Miracle Complexion Sponge

Sama po sebi, RT spužvica je prilično velika, pogotovo ako ju navlažite. I upija puno vode! Bila sam sam jako iznenađena kad sam ju prvi puta koristila. Normalno sam ju natopila vodom, istisnula višak vode i pokušala nanijeti tekući puder. Međutim, u njoj je još bilo toliko vode da mi je lice doslovno imalo kapljice vode, a puder izgledao kao čista katastrofa. LOL Od tada, svaki put kad ju koristim, stvarno ju iscijedim u potpunosti.

Real Techniques Miracle Complexion Sponge - suha (left): mokra (right)


Kada je u pitanju mekoću, RT spužva je vrlo vrlo meka. Čak bih rekla previše mekana, ili jednostavno dotad nisam bila naviknuta na toliko meke spužvice. Stoga sam bila vrlo uzbuđena isprobati kako će to utjecati na nanošenje tekućeg pudera. No, prije konačnih detalja i usporedbe, spomenut ću neke činjenice o HB spužvici.

Real Techniques Miracle Complexion Sponge - test mekoće
HB spužvica za šminku u Hrvatskoj se može kupiti u BIPA drogeriji. Vrlo je povoljna, oko 23 kune, i po mom mišljenju jedna je od najboljih replika poznatog Beauty Blendera. Nisam još isprobala originalni BB, ali testirala sam nekoliko njegovih replika. Obično se radi o previše čvrstim spužvicama koje ne omekšaju bez obzira koliko ih namočili i, općenito, nemoguće je s njima dobro izblendati šminku na licu. HB spužvica, među svima njima, je jedno lijepo iznenađenje i upotrebljavam ju već godinama.

HELLO Beauty Makeup Sponge

Na samoj ambalaži stoji kako je HB spužvica hipoalergenska, bez lateksa i mirisa. Također, bilo mi je važno da se, prilikom pranja, ružičasta boja nije ispirala, što mi se dogodilo s nekim drugim spužvicama za šminkanje.

HELLO Beauty Makeup Sponge

Kada ju namočite, HB spužvica dosta naraste i postane vrlo mekana, ali još uvijek zadrži neku svoju kompaktnost. Vrlo je mekana, bez sumnje, ali nije previše mekana. I godinama sam ju apsolutno voljela zbog tog.

HELLO Beauty Makeup Sponge - suha (left) : mokra (right)

Vjerujem da ova kompaktna konzistencija olakšava nanošenje tekućeg pudera tako što ostavlja maksimalnu kontrolu u vašim rukama. Možete utapkavati proizvod na lice s jačim ili slabijim pritiskom gdje i koliko to želite. Različiti dijelovi lica zahtijevaju različite načine nanošenja proizvoda i zbog toga mi se čini da ova spužvica to radi najbolje.

HELLO Beauty Makeup Sponge - test mekoće

No, krenimo s direktnom usporedbom dviju spužvica ...

HELLO Beauty Makeup Sponge Vs. Real Techniques Miracle Complexion Sponge

To su definitivno različite spužvice i možda vam se ne neće svidjeti jedna od njih. No mislim da je sve stvar prilagodbe. Osobno volim i koristim obje, ovisno o efektu kojeg želim postići.

HELLO Beauty Makeup Sponge Vs. Real Techniques Miracle Complexion Sponge - tekstura

RT spužvica je vrlo mekana. Čak je primjetna razlika i između tekstura ovih dviju spužvica. RT je više zrnata, a HB glatkija. Zbog toga smatram da (mokra) RT spužvica apsorbira mnogo više proizvoda od HB. To ne mora nužno biti negativna stvar, ovisno o tome s koje pozicije gledate. Vjerujem da s RT spužvicama, točno kako i piše u njihovom opisu, dobivate prirodniji izgled i mislim da je to sjajno za ljetnu sezonu. Ali, osobno, ako imam nepravilnosti na licu i trebam dodatnu pokrivenost, koristim HB spužvicu. Međutim, neću još odbaciti RT spužvicu u otkrivanju njezinog potpunog potencijala.

HELLO Beauty Makeup Sponge Vs. Real Techniques Miracle Complexion Sponge - veličina suhih spužvica

Kad je riječ o veličini, RT spužvica je nešto veća od HB spužvice, ali ništa drastično. Osobno ne primjećujem da to ikako utječe na primjenu proizvoda za lice.

HELLO Beauty Makeup Sponge Vs. Real Techniques Miracle Complexion Sponge - veličina mokrih spužvica

I konačno, postoji značajna razlika u obliku ovih dviju spužvica. HB ima standardni oblik suze. Pritom se uglavnom vrhunac koristi za male i osjetljive površine, a zaobljeni dio za veće dijelove lica.

Kada je u pitanju RT, onaj zaobljeni dio je "odsječen" tako da vam na raspolaganju stoji praktična plosnata površinu za rad. Smatram ju idealnom za baking ili blendanje područja ispod očiju. Međutim, ne mislim da se radi o ičem revolucionarnom što se tiče nanošenja proizvoda. Sve što možete učiniti s ovim plosnatim dijelom, možete postići i sa spužvicom "normalnog" izgleda. Ali, definitivno se radi o nečem zanimljivom i poslužit će svrsi, neće vam sigurno otežati nanošenje proizvoda na lice.

HELLO Beauty Makeup Sponge Vs. Real Techniques Miracle Complexion Sponge

To bi bilo sve što se tiče usporedbe ovih dviju spužvica za šminkanje. Kao što sam već rekla, volim i koristim obje ove spužvice. Budući da ju dulje koristim, malo sam više naviknuta na HB spužvicu pa mi je lakše njome nanositi tekući puder. Ali zavoljela sam i završni rezultat RT spužvice. Pomaže mojoj koži da izgleda prozračno i vrlo prirodno. Volim njezinu mekoću i mislim da bi bila idealna za početnike za nanošenje šminke. Apsorbira sav višak proizvoda pa je gotovo nemoguće pogriješiti s njome.

Nadam se da vam je ovo pomoglo ako ste tražili neku dobru spužvicu za šminku. Cijena RT spužvice je gotovo dvostruko veća od cijene HB spužvice pa i to imajte na umu kao eventualan argument za jednu ili protiv druge spužvice. Osim toga, obje ove spužve savršeno nanose proizvod na lice i mislim da, ako odabere ijednu od ove dvije spužvice, ne možete pogriješiti. Potrebno je samo neko vrijeme da se naviknete na rad s njima, ali to je uvijek tako :)

Šaljem vam puno poljubaca,

Petra xoxo

You May Also Like

0 komentari