Blog & Life Update - 2017

by - 11/21/2017




 Čitaj na hrvatskom      Read in English



Haj'mo u jedan fresh start, dogodio se u mom životu, a mislim da je i više nego potreban na ovom blogu. U najkraćim crtama - završila sam faks, preselila u Bugarsku, počela raditi, navikavam se na obaveze odraslih zaposlenih ljudi (redovito kuhanje, peglanje, čišćenje),  pokušavam stvoriti i neku rutinu treniranja kako bih barem malo smanjila negativan utjecaj računala i sjedenja 9 sati na dan na moje tijelo i razum.
Sve to dovodi do kritično malo vremena za privatni život i bilo kakav oblik zabave, no kad nešto volite...


Dugo sam razmišljala kakav comeback (ili zapravo start ako uzmem u obzir svoju neaktivnost) napraviti. Nakon što sam završila faks, mojoj sreći nije bilo kraja. Nakon 18 godina školske/fakultetske rutine, uslijedio je blaženi mir. Panika oko toga što me očekuje dalje, ali definitivno i blažen mir. No kako (ponekad prokleto) nikad ne mogu predugo mirovati, znala sam da je vrijeme za veliki korak. Tri godine veze na daljinu stavilo je na stol ili jednosmjernu kartu ili prekid. Pritom nije bilo nikakvog pritiska, da odmah razjasnim, jednostavno zdravi razum.


Odlučila sam se za prvu opciju i došla ovdje, u Sofiju, u Bugarsku, u najsiromašniju zemlju Europske unije, kako to naši mediji uvijek vole grandiozno opisati. Reakcije okoline očekivane - ne idi, nemoj, kako, kuda, pa zašto.... Budući da nikad nisam voljela vijesti, reportaže, blogove na temu - odselio sam iz države i sad mi je super ili odselio sam iz države i odvratno je, ne namjeravam pisati o svojim privatnim pogledima na život ovdje. Jednako kao sto sam doselila ovdje, smatram da bih mogla u bilo koju državu,  Europe ili svijeta. Smatram da je čovjek biće navike, gdje ga staviš bit će mu dobro. Uvijek i svugdje ima dobrih i loših stvari, uvijek smo nečim nezadovoljni, a drugim očarani.


Ono o čemu želim govoriti jest da sam, nakon preseljenja i slegnutih emocija, tek tada počela ozbiljno razmišljati - što sad. Bez posla, bez ušteđevine, bez znanja lokalnog jezika,  nije trebalo dugo da me golemo nezadovoljstvo, a da ne kažem i depresija, nisu počeli ganjati. Isto ono biće navike, naviklo je trčati pred silnim obavezama te se nije znalo nositi s praznim i nepredvidljivim vremenom.


Na sreću mog zdravog razuma, ubrzo sam našla posao koji me je podignuo iz mrtvih. Opet sam u svojoj rutini, ali dodatno zaslađenoj životnim dogodovštinama. Znate kad se kao djeca igrate odraslih? Mogu reći da se i dalje osjećam kao da se radi o igri. Uzbuđenje nalazim u kupovanju namirnica, namještaja i potrebština za dom. Sve radnje koje su me smarale kod kuće, sada znam da moram raditi. I nekako sam našla način da u njima uživam. Tijekom dana sam corporate bitch, navečer u rukavicama perem suđe... Čini mi se kao da živim život iz  američkih reklama... Ali se prije svega igram i pritom uživam. 😊


I eto, to je otprilike gdje sam danas. Trebalo mi je vremena da dođem do ovdje, ali mislim da mogu reći da sam konačno našla svoju verziju mira, sreće i ponosa.


Da bih si dodatno začinila zivot, tu su naravno neke male stvari svima drage :) Šminka i kozmetika u mom slučaju. U Sofiji postoji Sephora, toliko očekivana Sephora, toliko blizu mog doma, toliko ispunjenog srca. Kako malo zdravog razuma još uvijek imam, a ladice sa šminkom su već napunjene, ne planiram navaliti kao kreten i isprazniti si mjesečni budžet tamo, no prošetati, proučiti i vidjeti što se nudi, mislim da je dobra terapija i mali odmak od svakodnevnog stresa. Nakon svake plaće odlučila sam se malo nagraditi, tako da ću sigurno s vama podijeliti na što je pao red tog mjeseca :)


Nabavila sam i kakvo-takvo osvjetljenje tako da ako niste primjetili, počela sam ponovno s objavljivanjem make up lookova na Instagramu, pa svakako svratite i tamo. Fotić će, nadam se, uskoro konačno doći da red pa će sve i u tom pogledu sjesti na svoje mjesto.


Eto, to je sve. Veselim se Božiću i svim blagdanima pred nama kao malo dijete. Zaista se nadam da će mi taj hype pomoći da uspostavim neku rutinu i što se tiče bloganja. Ne bih se htjela ograničavati ili dodatno stresirati bilo kakvim striktnim rokovima ili planovima, no počela sam s pripremama za nekoliko recenzija. Također, kako smo useljenjem u stan imali svega par komada osnovnog namještaja, možda objavim i pokoji post kako smo ga uredili. Ono što mislim da bi svakako bilo zanimljivo, i ono što je mene posebno umirilo haha, jest da imam uređen prostor za kozmetiku i šminku tako da ću podijeliti s vama i neke ideje za pohranu svih tih stvari. I svašta nesto što mi još padne na pamet... Takav je trenutačan neobvezujuć plan :D



Čitamo se uskoro.... Želim vam ugodan tjedan :)


Petra xoxo

You May Also Like

0 komentari