Trash talk No. 2 | Spring Empties

by - 6/19/2017



 Čitaj na hrvatskom      Read in English

Dolaskom sunčanijeg vremena polako, ali sigurno, krećemo prema ljetu. Kako se mijenjaju godišnja doba, mijenja se i moja rutina – od šminke do njege tijela i lica. Iz tog ne postoji nikakva namjera, već jednostavno gledam i slušam što mi odgovara koži u tom trenutku. Danas vam tako donosim svoje posljednje osvježenje na policama, odnosno pokazat ću vam što sam upotrebljavala krajem zime i početkom proljeća, što mi se svidjelo, a što ću svakako preskočiti sljedeći put.

Samo da nadodam prije nego što krenem u detalje o proizvodima, moje fakultetsko obrazovanje je konačno završilo (yaay!) tako da ću odsad imati puno više vremena posvetiti se blogu i Instagramu. Također, kao što sam spomenula u postu o novostima, uskoro planiram otvoriti i Facebook profil. I na kraju, iz ovog je posta vidljivo na koji sam način odlučila riješiti objavljivanje na dva jezika. Nadam se da vam je ovako puno jednostavnije i preglednije :)

GARNIER SKIN NATURALS MICELLAR CLEANSING WATER & BIPHASE MICELLAR CLEANSING WATER IN OIL
GARNIER SKIN NATURALS MICELLAR CLEANSING WATER & BIPHASE MICELLAR CLEANSING WATER IN OIL

 U posljednjem sam postu iskazala svoje nezadovoljstvo Garnier micelarnom vodom u ulju. Možete punu recenziju pročitati tamo, ali ovdje ću samo ukratko reći da ovu micelarnu neću više kupiti jer nije učinkovito uklanjala šminku s očiju. Koristila sam ju dovoljno dug vremenski period i jednostavno nikako nisam bila zadovoljna njezinim djelovanjem. Pred kraj sam ju počela koristiti samo za uklanjanje swatcheva, tek toliko da ju potrošim. I evo, konačno ju mogu baciti, sa zadovoljstvom...

S druge strane, klasična, ružičasta verzija za osjetljivu kožu, mi je definitivni favorit. Ne izaziva iritacije, ne začepljuje pore i čisti šminku na vrlo učinkovit način. Potrebno mi je puno manje blazinica za uklanjanje šminke cijelog lica za razliku od „uljane“ verzije.  Bočica od 400 ml traje mi dulje od mjesec dana što ju čini vrlo pristupačnom, a često ju možete kupiti i po sniženoj cijeni. U hrvatskim joj je drogerijama puna cijena oko 40 kuna. Ovu praznu bočicu bacam, a na spremištu imam već dvije nove bočice. Jednostavno ju obožavam. Čitala sam dosta negativnih recenzija na račun ove verzije Garnierove micelarne u kojima blogerice pišu da ostavlja nekakav film nakon što se osuši. Osobno, uvijek nakon uklanjanja šminke koristim čistilicu i umivam lice tako da nisam primijetila takve neugodnosti.


EAU THERMALE AVENE CLEANANCE CLEANSING GEL

EAU THERMALE AVENE CLEANANCE CLEANSING GEL
Kad smo kod čistilice, prošlog ljeta zaljubila sam se u Avene Cleanance gel za čišćenje lica te ga otad koristim. U teoriji imam suhu kožu, a ovaj je gel namijenjen masnokošcima, no osobno mi se jako svidjelo kako ovo djeluje na moje lice. Nije me dodatno isušivao, nije mi izazvao prištiće, baš suprotno, čini mi se kako u posljednje vrijeme imam puno mirnije stanje na licu. Volim Avene i njihove proizvode, koristila sam ih dosta i svako malo im se vratim. Ne koristim ih često zbog malo više cijene, no primjerice, ovaj gel kupila sam na sniženju za oko 65 kuna i još sam dobila 50% više sadržaja (puna cijena mu je oko 85kn). Ako uzmete u obzir da se radi o količini od 300 ml za proizvod koji koristite dvaput dnevno u vrlo maloj količini, doslovno dvije-tri kapi su vam dovoljne, zapravo se radi o vrlo pristupačnom proizvodu. Ovo je jedna od nekoliko potrošenih bočica, zasad ću promijeniti čistilicu jer imam osjećaj kao da mi se koža već naviknula na ovaj gel, no kako se bliže ljetni, masnjikavi dani, mislim da ću mu se vratiti brzo. Svojim osvježavajućim mirisom, laganom teksturom i osjećajem koji daje licu, baš mi se čini kao da je ovaj gel savršen za ljeto.


MILVA RUŽINA VODICA


Nakon što očistim lice, u rutinu sam uvela ružinu vodicu kao svojevrsni tonik. Ako niste upoznate s ružinom vodicom i njezinim beneficijama, trebate to brzo promijeniti. Ružina vodica, između ostalog, umiruje nadraženu, crvenu kožu, može se koristiti za tretiranje dermatitisa i kože sklone aknama, pročišćuje pore.... Jednostavno rečeno, njezine pogodnosti su neograničene i sigurno vam neće naškoditi. Uz sve navedeno, volim njezin osjećaj na koži, osvježavajuć je s prekrasnim mirisom ruža. Nisam sigurna koje se ružine vodice nude na našem tržištu, ja svoju nabavljam u Bugarskoj koja je poznata kao zemlja ruža, tako da sam sigurna da je ova vodica doista vidjela ruže, a ne neke strane esencije. Iskoristila sam dosad nekoliko bočica, zasad dvije odlaze u koš, a nova je već u upotrebi.


KEMIG OLEO THERAPY HLADNO TIJEŠTENO ULJE JOJOBE



Nakon što bih očistila lice, na lice sam nanosila ovo ulje jojobe. Dovoljno je svega nekoliko kapi da biste prekrile cijelo lice. Koža mi je s ovim uljem bila vrlo mekana, naročito nakon što bih ga nanijela navečer u malo većoj količini. Dobrobiti ulja jojobe su također velike. Od hidratacije, jojoba se također koristi u tretiranju kože sklone aknama te za liječenje upala i rana. Mislim da je ovo najjeftinija verzija jojobinog ulja na našem tržištu. 100 ml platit ćete oko 65 kuna, a ta količina trajat će vam nekoliko mjeseci (2-3).  Zasad nisam kupila zamjenu za ovo ulje, no planiram mu se vratiti jer nisam vidjela nikakve negativne posljedice na svojoj koži.


LOREAL PARIS NUTRI GOLD EXTRAORDINARY OIL-CREAM


Ako me pratite na Instagramu, vjerojatno ste primijetile koliki sam fan ove kreme. Koristila sam ju također od prošle jeseni i uvijek iznova kupovala. Tijekom suhih i hladnih dana štitila je moju kožu od isušivanja i mislim da je ovo bila prva zima bez suhih dijelova i ljuštenja kože lice. Dolazi u pakiranju od 30 ml i kod nas ju možete kupiti u drogerijama po cijeni od oko 85 kuna. Ja sam ju uvijek kupovala na akcijama kad joj cijene budu od 45 do 60 kuna, ovisno o postotku sniženja. Budući da dolazi toplije razdoblje, promijenila sam ovu kremu, no ukoliko ne nađem nešto bolje do jeseni/zime, planiram joj se vratiti.  


BOURJOIS PARIS ANTI-PERSPIRANT MAGNOLIA BLOSSOM & MUSC PIVOINE



Ako me pratite neko vrijeme, vjerojatno ste primijetile da su mi Bourjois antiperspiranti najdraži i samo njih koristim. Uvijek mijenjam mirise, da mi ne dosade i svi su mi jednako dragi. Ovaj put iskoristila sam ova dva sa slike. Prekrasno mirišu i dugo me štite od znoja. Nakon nekog vremena, čak ako se i oznojim, i dalje se osjeti miris antiperspiranta, a ne znoja. Cijena im je kod nas oko 20-22 kuna.


LOREAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR EXPRESS CONDITIONER




Za kraj ovosezonskog smeća, ostao je ovaj regenerator u spreju iz meni najdraže linije Loreal proizvoda. Također, radi se o dugogodišnjem favoritu što se tiče linije Total Repair. Ovaj sam regenerator dobila gratis uz šampon i vrlo mi se svidio. Kao što je slučaj s cijelom linijom, i ovaj regenerator ostavlja malo teži osjećaj na kosi tako da ne bi trebale pretjerivati s nanošenjem. Ja imam vrlo oštećenu kosu na vrhovima od izbjeljivanja te mi je ovaj regenerator jako pomogao kod raščešljavanja. Potrošila sam cijelu bočicu no nisam ga ponovno kupila. Često skraćujem kosu i uklanjam te jako oštećene vrhove tako da smatram da nemam više potrebu za toliko intenzivnom njegom, šampon, regenerator i maska iz ove linije čine mi se trenutno kao dovoljna njega, kosa mi je mekana, lakše se raščešljava te je vrlo ugodnog mirisa.



Ovo je bilo sve što sam iskoristila u posljednjih nekoliko mjeseci. Kao što vidite, radi se o više proizvoda iz iste linije što znači da sam dobro isprobala sve proizvode kako bih stvarno mogla procijeniti njihov učinak na svojoj koži. Neki proizvodi koji su meni odgovarali vama možda neće, i obratno no tako je uvijek. Svaki proizvod drugačije djeluje na drugačijem tipu kože, ali zato se nadam da sam vam na prikladan način opisala djelovanje da biste mogli sami procijeniti hoće li vam nešto odgovarati ili ne.

Nadam se da ste uživali u današnjem danu, želim vam ugodan tjedan :)

Petra xoxo

You May Also Like

0 komentari