Blog & Life Update

by - 4/09/2017

My dears,

I have to apologize for being away for a very long time now. I have a lot of obligations finishing my university education but as soon that is done, which I hope it will be in maximum of 2 months, I will be back, with more frequent posts, higher quality content and in general I will try to put this blog on its own feet, being the way I imagined it long time ago.

In the future I will try to make it bilingual but in a way that you choose which language you want to read it on. I thought separated fragments which differ by color will be a good thing but I find it by myself to be confusing so I will fix it. I will work on graphics and higher quality photos; I will work my ass off to finally buy DSLR; I will create profile on Facebook and connect all the activities on social networks with this Blog.

All in all, I have a plan and I will make it! :) Thank you everyone for sticking around and following me on Instagram. I will still post some shorter posts here on the Blog but I just wanted to announce that I didn’t die and that “glow by petra” will soon be much happier place :D


Sending you hugs and kisses :)


Bokić svima,

obaveze su me gotovo satrle i jednostavno nisam bila u mogućnosti išta kvalitetnog pisati ni objaviti ovdje. Međutim, nadam se da će se to uskoro promijeniti, trenutno imam previše posla oko završetka studija, ali nadam se da će u maksimalnom roku od dva mjeseca to sve biti riješeno i iza mene. Isplanirala sam mnogo noviteta, puno veću aktivnost, kvalitetniji sadržaj i zapravo ću općenito probati podići ovu stranicu na noge, na način na koji sam to davno zamislila.

Tako da vas ubuduće ovdje očekuje – dvojezična stranica no tako da možete odabrati samo jedan jezik jer, iako sam mislila da će odlomci u različitim bojama biti dovoljni, mene to osobno zbunjuje i ostavlja mi dojam nereda tako da mi je to prvo na popisu za odraditi. Nadalje, poboljšat ću grafički izgled i poraditi na kvaliteti fotografija. Naradit ću se, no zaradit ću konačno i za taj DSLR. Napravit ću stranicu i na Facebooku te spojiti sve aktivnosti na društvenim mrežama sa ovim blogom, da sve postane jedna objedinjena zajednica.

Uglavnom, plan imam i ostvarit ću ga! :) Hvala Vam svima koji me posjećujete ovdje i pratite na Instagramu gdje sam trenutno puno aktivnija. I dalje ću objavljivati kraće postiće ovdje no samo sam htjela napomenuti da to vjerojatno neće imati neku učestalost koju želim. „glow by petra“ će uskoro postati puno sretnije mjesto :D


Šaljem vam puno zagrljaja i poljubaca :)


Petra xoxo

You May Also Like

0 komentari