Trash Talk No.1 | Winter Edition

by - 1/31/2017


Hi guys :)

Today I’m gonna talk about first empties on this blog. New Year, new products...It was time for me to make some space in my cabinets so empty, half empty and some full products went to trash, or I passed them on to someone else. Some of the products I liked and used completely. Others didn’t work for me or I’ve found better replacement for them and I didn’t really need them anymore. However, if something didn’t work for me, it doesn’t mean it wouldn’t work for you. I will try to describe shortly their features so it’s on you to decide. Stick to an end and meet my special friend who joined me while taking photos ;) Keep on reading :)


Bokić svima :)

Danas je na red došao prvi post o proizvodima koje sam potrošila (ili proslijedila dalje). Nova godina, novi proizvodi... Došlo je vrijeme da sve ono što sam skupljala na policama organiziram, osvježim i napravim mjesta za nove stvari koji će tek stići. Tako da sam odlučila riješiti se praznih posudica, ali i onih koje nisam u potpunosti iskoristila. Neke proizvode sam u potpunosti potrošila, a to u većini slučajeva znači i da su mi se svidjeli. Drugi, ili nisu funkcionirali za moj tip kože ili sam u međuvremenu našla bolju zamjenu za njih i jednostavno mi više nisu koristili ničemu pa sam ih proslijedila dalje. Neke stvari koje meni nisu odgovarale ne znači da neće ni vama. U kratkim crtama objasnit ću glavne značajke svakog od proizvoda pa je na vama da odlučite što bi vam odgovaralo, a što ne. Na kraju upoznajte i jednog slatkiša koji mi se pridružio dok sam fotografirala proizvode ;) Pa krenimo :)


I will begin with face product, more precisely foundations and pressed powders.

Počet ću s proizvodima za lice, točnije s tekućom podlogom i puderima u kamenu.

L'OREAL INFALLIBLE 24H STAY FRESH FOUNDATION in 130 TRUE BEIGE
This is high coverage, long wear foundation. Works great for both dry and oily skin, dries into matte finish. I wear makeup 12+ hours a day and this foundation passed that test very well. It did wear off throughout the day because I didn’t touch it up, but if you wear it less than that it won’t move. Price of it is the same as all L'oreal foundations, around 12$ in all Croatian drugstores. If you need a good coverage matte foundation, you should give this one a go.
Ovo je dugotrajni puder s jakim prekrivanjem. Odlično se ponaša i na suhoj i na masnoj koži, a kad se osuši potpuno je matiran. Osobno nosim šminku na licu više od 12 sati dnevno i ovaj puder odlično je to podnosio. Malo je izblijedio, i na nekim dijelovima nestao, s lica tijekom dana, ali to je zato jer ga nisam nimalo popravljala. Ukoliko nosite puder kraće vrijeme, neće vam se ni pomaknuti s lica. Cijena mu je kao i kod svih L'orealovih podloga, oko 90-100 kuna u svim drogerijama. Ako trebate matiranu tekuću podlogu s jakom pokrivnom moći, definitivno biste trebali isprobati ovu.

BOURJOIS HEALTHY MIX FOUNDATION in 52 Vanille
One of my favourite foundations. It gives a medium coverage and is very lightweight on the skin. Formula is enriched with vitamins and it helps your skin to feel and look refreshed, healthy, glowing and hydrated. I don’t think this would work for oily skin, at least not without setting it with powder, but for my very dry skin it was very very good foundation. The price is the same as the foundation above, around 12$ in all drugstores.
Jedan od mojih najdražih pudera. Jako je lagan na koži i ima srednju pokrivnu moć. Formula mu je obogaćena vitaminima iz voća, a to rezultira svježim, obogaćenim, zdravim sjajem na koži. Mislim da vam ovaj puder ne bi odgovarao ukoliko imate masnu kožu, to jest trebali biste ga dobro settirati puderom u kamenu. Za moju vrlo suhu kožu ovo je bila odlična podloga koju sam s lakoćom nanosila. Cijena je jednaka kao i kod gore spomenutog pudera, od 90 do 100 kuna, ovisi o drogeriji u kojoj ga kupujete.

This is my second package of it which means I liked it a lot. I threw this one because it was almost used completely, the rest became chalky and I didn’t feel like scratching it. I’ve used it to set my liquid foundation and it did its job perfectly. This shade has tiny shimmer in it so it makes your skin look glowy (decent glow) which I really liked. It lasted very long time on my skin, but like I’ve said, I wear foundation 12+ hours so at that period it already gave me couple of dry patches. But in normal conditions, this is a very good pressed powder. Just try to use it always with dry brush so it doesn’t get that chalky film on top like it happened with mine. The price is 6$.
Ovo mi je drugo pakiranje ovog pudera što znači da sam ga jako voljela. Bacila sam ovog u smeće jer je bio gotovo potrošen, ovaj ostatak koji vidite na slici na površini se jako stvrdnuo pa nisam više kistićem mogla dohvatiti proizvod. Koristila sam ga kako bih matirala tekući puder na licu i za to je funkcionirao odlično. Ova nijansa u sebi sadrži jako sitne šljokice pa kad ga nanesete na lice doda vam neki sjaj (jako suptilan). Dugo drži lice matiranim, ali kao što sam već rekla, nakon 12+ sati nošenja šminke na licu znalo mi se pojaviti suhih dijelova. No za normalne uvjete, ovo je odličan puder za matiranje. Jedino pazite da ga uvijek koristite sa suhim kistićem kako vam se ne bi stvorio taj stvrdnuli sloj na površini. Cijena mu je 45 kuna, a čini mi se da ga zasad možete kupiti u Bipi i Mulleru.

This was very old powder I’ve occasionally used as a matte bronzer. They say it should be antibacterial to prevent getting pimples. I can’t say anything about that because I didn’t use it that much. I threw it because it was very old and I didn’t use it for a very long time. It is a very cheap powder so if you are in your teens and you are on a budget maybe you should try it.
Ovo je jako stari puder koji sam koristila kao mat bronzer. Kažu da se radi o antibakterijskom proizvodu koji ne izaziva prištiće. Iskreno, ne mogu vam reći ništa o tome jer ga nisam toliko puno koristila. U smeće je otišao jer je jako star i nisam ga gotovo uopće koristila. No, radi se o jako pristupačnoj cijeni, oko 20-ak kuna u DM-u, pa ako ste u tinejdžerskim godinama i imate osjetljivu kožu lica, možda biste ga mogli probati.


I’ve used this thermal water as well. I liked to use it after cleaning my face to soothe my skin. It refreshes and cools skin which is perfect for summer days. You can buy it in most pharmacies for the price of 10$ for 150 ml.
Iskoristila sam i cijelu Avene termalnu vodu. Volim ju koristiti nakon čišćenja lica da mi umiri kožu. Jako je osvježavajuća što je savršeno za ljetne dane. Možete ju kupiti u većini ljekarni za cijenu od 65 kuna za 150 ml.

Even though I have always been a definition for dry skin, last summer my face skin went crazy and became extremely oily. I have seen my boyfriend using this cleanser, tried it and liked how my skin looked after it so I continued using it and I am still using it even though it’s not oily anymore. Currently my face skin looks better than ever and I think one of the reasons is this cleaning gel. One of the main ingredients is thermal water so it’s very gentle and soothing for the skin, it keeps it clean, matte and soft. I absolutely love it! For the 200ml in Croatian pharmacies you will pay 12$ which is very affordable because this thing lasts for months!
Iako sam oduvijek bila definicija suhe kože, prošlog ljeta moje lice je iz nekog razloga postalo uljara. Vidjela sam svog dečka da koristi ovu čistilicu I apsolutno se oduševila nakon što sam je probala. Nastavila sam ju koristiti i još uvijek ju koristim iako mi koža više nije masna. Trenutno mi je lice u boljem stanju nego ikada i jednim dijelom mislim da je to zbog ovog gela. Jedan od glavnih sastojaka je termalna voda zbog čega je ovaj gel jako nježan i umirujući za kožu te ju ostavlja čistom, matiranom i mekanom. Jako ga volim! Može se kupiti u gotovo svim ljekarnama za 85 kuna za 200ml što je jako pristupačno jer će vam tih 200ml trajati mjesecima.

There was a period I ran out of all my creams and since I wasn’t happy with any I decided to try something new. Since I like many Eveline products I thought their skin care would be nice as well. But this cream didn’t work for me. I have used it couple of times but it gave me breakouts so I didn’t use it anymore and I can’t say anything about its features. I will give it to my mom, she doesn’t have as sensitive skin as I do. Price of this cream was around 5$.
U jednom periodu ostala sam bez ijedne kreme za lice, a nijedna koju sam prije koristila nije me privukla da ju kupim ponovno. Pa sam u potrazi za novom naišla na ovu. Kako inače volim Eveline proizvode, pomislila sam da bi im i proizvodi za njegu lica mogli biti jednako dobri. Međutim, ova krema meni se nije svidjela. Koristila sam ju nekoliko dana, nakon čega mi je uzrokovala prištiće. Otad ju nisam više koristila tako da vam ne mogu ni reći njezine učinke. Zasad ću ju proslijediti svojoj majci koja nema toliko osjetljivu kožu. Cijena ove kreme bila je oko 35 kuna. 

I bought this cream for the same reason as the one above. I needed lighter version for day skin care and my friend recommended me this one. It truly is a very light cream, for my skin maybe too light. After applying foundation on top of this cream, my face would become very dry, like there was no cream underneath. Again, I gave it to my mom, she is currently using it and likes it a lot. So I guess it’s just a problem with my skin which is too dry and needs something thicker. This cream is again very affordable, around 3$.
Kupila sam ovu kremu iz istog razloga kao i onu prethodnu. Trebala mi je laganija verzija za dnevnu njegu kože i prijateljica mi je preporučila ovu. Doista, radi se o jako laganoj kremi, za moju kožu očito prelaganoj. Nakon što bih nanijela tekući puder preko nje, koža bi mi se ubrzo jako isušila, kao da ni nema nikakve kreme ispod. Ponovno, dala sam ovu kremu svojoj majci koja ju trenutno koristi i zadovoljna je. Tako da pretpostavljam da se radi samo o mojoj jako suhoj koži koja ipak treba malo težu hidrataciju. I ova krema je vrlo povoljna, oko 20ak kuna.

TUTTI FRUTTI BODY SCRUB
I found this peeling in my grocery store and liked the smell of it so I bought it. It is a nice peeling, nothing special, it did exactly what it should have done. I like its small packaging which is perfect of traveling.
Ovaj piling sam slučajno našla u lokalnom dućanu mješovite robe, svidio mi se miris u kupila sam ga. Radi se o klasičnom pilingu, ništa posebno, radi što bi trebao. Jako mi je slatko ovo malo pakiranje, a ujedno je i jako praktično za putovanja.



ESSENCE CRYSTAL EYELINER in GOLD RUSH
I looved this product. It was perfect for fast makeup looks when you have no time so you just pop some glitter on your eyelids and you look awake and fresh. It was subtle yet very noticeable on the eyes. This was from very old Essence collection, I am not sure if they currently have anything similar to this. I have used up the entire product and I will surely be looking for something to replace it. I have also used it as a glitter base and really can’t say enough words to describe how much I enjoyed using this eyeliner.
Obožavala sam ovu stvar. Bila je savršena za brze makeup lookove kada nemate vremena ni za što, osim da stavite malo ovog na kapke i oni automatski izgledaju osvježeno, a vi naspavano :) Radi se o jako suptilnom, ali i primjetnom proizvodu na očima. Ovo je bilo iz jako stare kolekcije Essence-a i nisam uopće sigurna imaju li trenutno bilo što slično ovom eyelineru. Međutim, kako sam ovaj primjerak u potpunosti potrošila, definitivno ću potražiti nešto slično čime ću ga zamijeniti. Osim linera, koristila sam ga i kao bazu za glitter i jednostavno nemam riječi više kojima da opišem koliko sam voljela ovaj proizvod zbog njegove praktičnosti.

ALVERDE EYEBROW GEL LIMITED EDITION FABULOUS FIFTIES in 20 EVERYBODY´S BROWN
The only reason I hate LE collections is because if you like something from the collection... Well, once it’s sold out it’s sold out! This was definitely one of the best eyebrow gels I have ever tried. And it is done... Gone forever :( It was in beautiful cold brown shade, gave perfect pigmentation and texture to my brows and kept them in place. And the packaging was super cute. But yeah, no point in going on, it’s not available anymore.
Jedini razlog zbog kojeg mrzim LE kolekcije jest taj da ukoliko ti se svidi nešto iz kolekcije... Pa, jednom kad nestane, nestane! Ovo je bio definitivno jedan od najboljih gelove za obrve koji sam ikad probala. I nema ga višeeee :( Bio je u predivnoj hladnoj nijansi smeđe boje i davao je savršenu nijansu i teksturu obrvama te ih je držao na mjestu tijekom cijelog dana. A i pakiranje mu je bilo preslatko. No, budući da nije više dostupno, nema poante uopće da nastavljam.

ESSENCE SMOKEY EYES SET in PUNK VIBE 02
Oh, this is walking down memory lane... I believe this was one of my favorite makeup pieces in high school, too many years ago. I was using it a lot, and liked it even more. It had one eye shadow shade and gel liner back when gel liners were not even a thing. I liked wearing this brown shade on my green eyes. It was actually very pigmented and lasted me all day, which is surprising for the price of this product. But it was definitely time to throw it in trash. I didn’t use it for years.
Ova stvar budi brojne uspomene... Mislim da mi je ovo bio omiljeni proizvod još u srednjoj školi, otprije previše godina. Koristila sam ga gotovo svakodnevno i obožavala. Radilo se o malom setu sa sjenilom i gel linerom dok još gel lineri nisu ni dosegli hype koji su kasnije dosegli. Voljela sam nositi smeđe nijanse na kapcima, mislim da su komplimentirale mojim zelenim očima. Kad se zapravo prisjetim, radilo se o proizvodu solidne kvalitete, sjenilu koje je imalo izvrsnu pigmentaciju i trajalo cijeli dan, što je iznenađujuće za cijenu koju Essence proizvodi imaju, naročito uzevši u obzir od kad datira ovaj proizvod. Ali definitivno je bilo vrijeme da bacim ovaj set, sigurno ga nisam koristila godinama.   


MAYBELLINE NY COLORAMA EYESTUDIO MONO EYE SHADOW in No. 621 SPARKLING GOLD
This eye shadow was just no good. It has very chalky feel to it, it has no pigmentation and on the eye it is far from being gold or sparkly. I expected a lot from it but I didn’t get much.

Ovo sjenilo mi jednostavno nije nikako odgovaralo. Jako je tvrdo, teksture kao kreda,bez pigmentacije, a na kapku daleko od zlatnog ili svjetlećeg. Očekivala sam puno od njega, ali nisam dobila gotovo ništa. 

My holy grail eyeliner! It has the best brush for sure; you can apply eyeliner easier than with anything else. Product itself tends to dry fast in the packaging but for the price of 3$ I would rather buy it more often than wear anything else. Even though I’m currently trying out 2 new eyeliners, I bought this one too just to be safe :)
Najbolji tuš za oči ikada! Ima savršen kistić kojim možete precizno i lagano povući divnu crtu na očima. Što se tiče teksture dosta je gusta pa se tako i sam proizvod u pakiranju brže suši, no za cijenu od 22 kune radije ću ga kupovati češće nego biti bez njega. Iako trenutno testiram dva nova tuša, kupila sam i ovog, čisto da budem sigurna :)


b.pretty is one of the cheap Croatian drugstore brands. One of these products I hated and the other one I loved, as you can probably see how much I’ve used them.
Black eye pencil is terrible, without pigmentation and very dry.
Eyebrow pen was my favorite. I loved how creamy it was and it was one of the nicest colors for my brows. As it happens in life, I ran out of it and went to buy a new one, but they never got back that shade. And this little one gave its best but it’s time for it to leave :(
b.pretty kao što vjerojatno znate možete naći u Bipi po vrlo niskim cijenama. Jedan od ovih proizvoda sam mrzila, drugi obožavala, kao što uostalom možete i primijetiti.
Crna olovka za oči je bila užasna, bez ikakve pigmentacije na oku i jako tvrda i suha.

Olovka za obrve je bila moj najdraži proizvod za obrve. Jako je kremasta i u predivnoj nijansi, savršeno odgovara nijansi mojih obrvi. Međutim, kao što to i inače biva, potrošila sam olovku i otišla po novu u Bipu. Nijansu broj 2 nikad kasnije nisam pronašla... Ova na slici se borila hrabro, no došlo je vrijeme da me napusti :(


All these lip products were standing in my lipstick holder for couple of years, they weren’t used and they needed to go long time ago. So I will just name them, without too much information:
-      some eBay liquid lipstick (you know them probably, there are many many beautiful shades and they cost 1$) – tried it once and never touched it again, it is the driest thing I have ever tried
-      Maybelline NY lip glosses (red and pink shade) – these were okay, they were in nice shades, for some reason I just didn’t reach for them
-      H&M lip gloss – I actually liked this one, I bought 2 of them and used them a lot back in the time; I didn’t reach for it lately so it’s going to the bin
-   MOMENT MAKEUP lipsticks (nude and coral shade) – cheap Spanish brand of makeup which can be found in our version of Dollar store, lipsticks were actually okay, with matte finish but not too dry, they had nice color selection, I was actually quite impressed
Svi ovi proizvodi za usne stajali su mi na polici za ruževe i do nekoliko godina, nisam ih koristila i jednostavno su već davno trebali biti bačeni. Tako da neću previše pričati o njima, tek nekoliko informacija o svakome:
-      tekući ruž s eBaya (vjerojatno ste ih viđali, ima jako puno divnih nijansi i cijena im je samo 1$) – ovaj ruž sam probala jednom i nikad više, formula mu je jako jako suha
-      Maybelline NY sjajila za usne (crvena i ružičasta nijansa) – ova sjajila bila su solidna, nijanse su im bile solidne, al jednostavno ništa što bi me oduševilo, nisam posezala za njima predugo
-      H&M sjajilo za usne – ovo sjajilo sam jako voljela neko vrijeme, kupila sam dva, jedno potrošila, a ovo drugo nisam dovršila; u posljednje vrijeme sam zaboravila na njega i odlučila ga baciti
-      MOMENT MAKEUP ruževi za usne (u neutralnoj i koralnoj nijansi) – ovo je jeftini Španjolski brend koji možete pronaći u Offertissimi (nikad nisam razumjela zašto je to toliko jeftino; razumijem za kineske brendove, no koliko vidim na njihovoj web stranici oni se ponose sa svojim 100% španjolskim tako da mi je sve malo nejasno, no sada to nije ni važno); ruževi su zapravo bili solidne kvalitete, imaju mat završetak, a ne isušuju previše; mogu se naći u predivnim nijansama; zapravo sam bila dosta zadovoljna i iznenađena njihovom kvalitetom


After all the makeup, I’ve tossed some of the body skincare too and there is also not too much to talk about. So in short lines:
-      BALEA (cheap brand, can be found in DM)
o   CREAMSHOWER GEL MAGIC FAIRYTALE – very nice scent, sweet and fruity, it doesn’t last long on the skin but for 1$ shower gel it is okay, I liked it
o   SHOWERGEL MARSHMALLOW – loved the packaging and the “idea” of the scent but in real life it doesn’t have any particular scent, it is just sweet and very mild; after showering scent is gone
o   BODY BUTTER NUSS – didn’t work for my very dry skin; I gave it to my mom and she loved it
-      ZIAJA
o   BODYLOTION NATURAL ARGAN OIL – this product was okay for me, but I have very dry skin and it didn’t keep moisture long enough after applying
o   BODYLOTION CASHMERE – this one isn’t on the photo and there is a huge reason behind it! It flew straight into the trash after I’ve noticed that I kept getting pimples on my back and on my legs after shaving, I was getting rash even that was never the case before; I was using it couple of weeks before I noticed it must be because of the lotion (after I eliminated hormones, traveling, dry and cold weather etc.); as well, after using it I didn’t feel enough hydration on my skin
-      NIVEABABY SOFT CREAM – this is always a good cream to have for multi purposes; while I was struggling to find a good face moisturizer  I even used it for that (but keep in mind its very rich and oily)

Nakon brojne šminke, evo i nekih preparativnih proizvoda koje sam bacila. Opet, nema se puno za reći pa u kratkim crtama:
-           BALEA (sve proizvode možete naći u DM-u)
o   CREAM SHOWER GEL MAGIC FAIRYTALE – odličan miris, voćni i sladak, ne traje dugo na koži, ali za cijenu od 7,90 kuna to mi je prihvatljivo
o   SHOWER GEL MARSHMALLOW – ovo me osvojilo na pakiranje i „ideju“ mirisa, kažem ideju jer nema veze s marshmallows, radi se o slatkom, nedefiniranom mirisu koji ni ne osjetite nakon tuširanja
o   BODY BUTTER NUSS – meni ovo uopće nije odgovaralo pa sam ga dala majci, njoj je odlično, potrošila ga je i kupila ponovno
-      ZIAJA
o   BODY LOTION NATURALARGAN OIL – kao i svaki losion, u redu no ništa posebno, imam jako suhu kožu i nakon sušenja nije se uopće primijetilo da sam stavila išta
o   BODY LOTION CASHMERE – ovog nema na slici i za to postoji razlog! Letio je u smeće istog časa kad sam primijetila da sam zbog njega počela dobivati prištiće na leđima i osip na nogama nakon depilacije što se nikad prije nije događalo; koristila sam ga nekoliko tjedana prije nego sam shvatila da se to definitivno događa zbog losiona (nakon što sam eliminirala hormone, putovanja, hladno i suho vrijeme itd.); i jednako kao i prethodni, ni ovaj mi losion nije pružao dovoljno hidratacije koži
-      NIVEA BABY SOFT CREAM – ovo je krema koju je uvijek super imati jer ima brojne mogućnosti za upotrebu; dok sam se borila s kremama za hidrataciju lica koristila sam ju i u te svrhe (no imajte na umu da se radi o jako bogatoj, masnoj kremi)


What else to say about this product that hasn’t been said already? It’s magic, simply :) But, unlike some, I’m not a huge fan of dry shampoos because they tend to give me dandruff if I use them for a longer period of time between washes. Also, I have a lot of hair so I use one bottle pretty fast, too fast if you ask me. So I treat myself here and there, and it’s always Batiste. I like their scent, packaging and, of course, what they do, from oily to fresh in couple of seconds. Great, if you ask me :)
Što još reći o ovome, a da nije već rečeno? Čarolija, jednostavno :) No, moram priznati da nisam preveliki fan suhih šampona jer su skloni stvoriti mi prhut ako ih koristim dug period. Usto, imam i puno kose pa mi se i bočica brzo isprazni, čak i prebrzo. Tako da se počastim i poštedim pranja kose ponekad, a kad kupujem to je uvijek Batiste. Imaju odlične mirise, preslatko pakiranje i ,naravno, djeluju, od masne do svježe kose u nekoliko sekundi. Odlično, ako mene pitate :)

I simply can’t start liking Nivea anti-perspirants. They don’t work anything for me, they don’t prevent me from sweating and they don’t keep me fresh while I’m sweating. I’ve tried many, and none of them worked. Plus they give me white patches... Just no!
Jednostavno ne mogu zavoljeti, ma ni prihvatiti Niveine anti-perspirante. Jednostavno ne funkcioniraju za mene, ne sprječavaju znojenje, ne kontroliraju ga, ne osjećam se svježom s njima. Probala sam mnoge vrste, nijedna nije radila ništa drugačije. Usto, ostavljaju i bijele tragove.. Jednostavno ne!

And the last one and for sure star of this show... :)
I za kraj, zvijezda posta... :)



My nails are alive because of this. And if you think this is a lot of bottles, let me just say there are for sure 2-3 bottles more in my nail polish box, I just didn’t see them. I love them, I keep buying them, I keep using them... My nails grow stronger and faster than ever and there aren’t enough words to describe my love for them so just look at this photo and make a conclusion. And when u finish, go to your drugstore and buy it because you need it!
Moji nokti su živi i postoje jedini zbog ovog! A ako mislite da je ovdje puno bočica, samo ću spomenuti kako su još sigurno 2 ili 3 ostale negdje u kutiji za lakovima za nokte. Volim ovu stvar, konstantno kupujem da mi ne nestane i koristim svaki puta kada taknem svoje nokte... Nokti su mi snažniji, rastu brže i ne oštećuju se od lakova za nokte. Jednostavno nemam više riječi kojima bih opisala koliko mi je ovo spasilo život, barem život mojih noktiju da ne pretjerujem :) A ova fotografija to i dokazuje. Ako niste, svakako probajte ovo čudo jer se zbilja radi o intenzivnoj njezi koju ćete primijetiti na noktima. Cijena mu je oko 22 kune no ja ga uvijek lovim na sniženju lakova za nokte (za oko 16-17 kuna) i opskrbim se unaprijed.

Okay, Eveline was star of the show, but I have even better star of my life :) While I was taking photos of products my sweet baby joined me and thought I bought him new toys to play fetch with. :D So when I finished I couldn’t leave him without some playtime. So meet Baby, or officially Billy, but he’s a baby in every form or definition of that word.

U redu, Eveline je bio zvijezda posta no ovo je onda zvijezda mog života :) Dok sam fotografirala proizvode za post pridružio mi se ovaj slatkiš misleći da sam mu kupila nove igračke za igranje. :D Tako da kad sam završila, nisam mogla, a da se ne poigram i s njime. Pa imate čast upoznati Bebicu, ili službeno Billyja, no on je bebica u svakom smislu te riječi.



We wish you a pawtastic day! :)

Želimo vam šapastičan dan! :)

Petra xoxo







You May Also Like

0 komentari