Hello, you :)

by - 8/16/2016



 Čitaj na hrvatskom      Read in English


Bokić svima :)

Dobrodošli u moj svijet! Trebalo mi je puno vremena da smognem hrabrosti za ovaj korak... ali evo me! Smiješno je kako zapravo ispadnemo sami svoji neprijatelji, odustajemo obeshrabljeni i prije nego što smo nešto zaista pokušali. Nedostatak samopouzdanja, pesimizam, strah, sram... Zvuči poznato? Ali, eto, nekad, negdje dođe vrijeme kad bismo svi trebali shvatiti da smo ovdje samo jednom, i sva ta negativnost treba nestati, jednom i zauvijek :)

Iz tog sam razloga ovdje... Smatram da sam dosegla trenutak u životu gdje konačno mogu reći da sam prihvatila sebe. Osoba sam s mnogo mana i vjerujem da smo svi. Vjerujem kako nas sve naše mane i prednosti zapravo čine jedinstvenima. Jer, kakav bi to svijet bio da smo svi savršeni? Dosadan, ako se pita mene.



Pritom, naravno da mislim da bismo uvijek trebali težiti boljem, dati sve od sebe i promijeniti ono što ne volimo kod sebe. Na kraju krajeva - imamo samo jedan život i rođeni smo samo u jednom tijelu. Ne preostaje nam ništa drugo nego živjeti taj život najbolje kako znamo. A prvi korak kako to učiniti je konačno početi raditi ono što volimo. Za mene, to je ovo - prostor gdje ću vam pokazati sve svoje hobije, interese i stvari koje volim. Tijekom svih ovih godina, dok sam razmišljala o čemu bih to mogla pisati i što ja to uostalom volim u životu, iznenadila sam se. Hmm.. Volim SVE? Pesimizam, strah, sram - sjašite. Nitko nema vremena za vas! Volim kozmetiku, putovanja, kuhanje, životinje, ljude... Volim život! Naravno da postoje trenuci u životu kad se oplakujem i zanovijetam o nebitnim stvarima, ali na kraju krajeva nitko ne pamti loše stvari. A sve ono što ostaje su sanjarenja o lijepim uspomenama.



Moj najveći hobi je šminka i sve povezano s njom. Obožavam šminku i uvijek sam ju obožavala. Međutim, smatram kako šminka ne bi trebala prikrivati već pokazivati ono najbolje na vama. Naravno, ako vas majka priroda nije nagradila najsavršenijom teksturom kože da ćete si malo pomoći da joj se približite. :) Ono što je doista bitno ionako je u vama, ispod te maske, lica ili tijela. Tako da ako vas netko i bude osuđivao preko izgleda, neka im je. Nikog to ne bi trebalo zanimati!
Osim te silne kozmetike, na blogu ću vas upoznati i s nekim drugim interesima koje imam u životu. Prije svega to su putovanja, ali i druge male radosti u životu, smatram, jednostavne djevojke.

To bi bilo sve za prvi post. Kao što primjećujete, pisat ću blog na dva jezika - hrvatskom jer živim u Hrvatskoj i to mi je materinji jezik, te na engleskom jer više od pola dana provedem komunicirajući na engleskom pa mi je tako nekako najprirodnije :) Nadam se da ćete me pratiti na ovom putovanju, upoznati me kroz skice iz života i podijeliti sa mnom svoje.


Petra xoxo

You May Also Like

0 komentari