New in 2018 - Skincare Edition

by - 2/22/2018


Pozdrav J


Danas vam donosim nastavak prethodnog posta. Ovog puta u središtu zbivanja su proizvodi preparativne njege kože i kose te random dodaci J

Kako ne bih ovo ponovno pretvorila u roman, bacam se odmah na konkretne proizvode (za uvod pročitajte prethodni post da shvatite u kakvim sam se mukama našla shoppingirajući ovdje u tuđini :D)

Počet ću s proizvodima za njegu kose. Što se tiče pranja kose, tu je Loreal Total Repair linija i dalje glavni favorit, ne mijenjam ju! Stoga nema potrebe da iznova pokazujem sve proizvode kad ih neprekidno koristim već godinama.

Ono što je novost s mojom kosom, jest da mi je strašno počela otpadati kosa. Kad ju perem, češljam, to pada i pada... Kao da to nije dovoljno, kosa mi se toliko počela petljati, da nakon što ju operem i smognem snage za ono što slijedi, moram pramen po pramen raščešljavati od korijena jer mi već tamo stoji ogromna spetljana kugla :/ Ne znam imate li iskustva s dugom kosom, no nekako je probavljivo kad se kosa spetlja pri krajevima... Kad je spetljana već na korijenu,  e tad znate da je vrag odnio šalu.  Nedavno sam skratila kosu tako da sam sada bez gotovo ijednog plavog pramena što mi ulijeva nadu da će sada, bez spržene kose, stvari biti malo lakše.

Da bih si barem kratkoročno pomogla, a u nadi i dugoročno, kupila sam nekoliko proizvoda koji bi trebali riješiti moje trenutne simptome.


Prva je ova Quinine Water (nemam pojma kako bi ta voda bila prevedena  na hrvatski), a radi se o stimulansu koji sprečava otpadanje kose i potiče rast kose. Potrebno je da se nanese na korijen netom oprane kose i tamo ostaje, ne ispire se.  

Ne koristim ovaj proizvod dovoljno da bih vidjela neke dugoročne rezultate, ali ni kratkoročne također nisam primijetila. Možda mi se otpadanje smanjilo za nijansu no to može biti od xy drugih faktora. Kako god da bilo, ova voda mi ne otežava kosu i ne vidim nikakve negativne posljedice, tako da sam ju odlučila koristiti još neko vrijeme, možda me iznenadi J


Nadalje, otkrila sam u drogerijama u dječjem dijelu ovaj Johnson's regenerator u spreju za lakše raščešljavanje kose. Za dječju ili odraslu kosu, čim sam vidjela ovo „olakšava raščešljavanje“, nije me bilo briga za kog je, završilo je u mojoj košarici.

I drago mi je da jest jer s ovim stvarno vidim razliku. Kosa se puno lakše raščešljava i postaje mekana. Sam proizvod ne daje osjećaj težine i ne stvara onaj užasan slijepljeni film na kosi. Stvarno sam oduševljena ovim proizvodom.


Posljednji korak u stiliziranju netom oprane kose jest ovo Argan Crystal Oil od Biopharme. Kupila sam ovo na preporuku i moram priznati da nisam pogriješila. Samo dvije pumpice ulja raspoređenog na sredinu i vrhove kose, smanjuju mi muke po raščešljavanju i održavanju kose. Nakon sušenja, kosa bude sjajna i meka na dodir.

Svakako, budući da se radi o ulju, možete lako i pretjerati što vodi masnom tragu na kosi, no s umjerenim doziranjem, sve je u odličnom stanju J


Sva tri proizvoda obavezno koristim nakon pranja kose, redom kojim su ovdje i navedeni.


Posljednji proizvod za kosu koji sam kupila jest TRESemme lak za kosu Perfectly Undone. Namijenjen je održavanju kovrča. Nisam baš sigurna koliko je u tome uspješan. S manjom količinom nanesenom na kosu, iskreno nisam primijetila nikakvu razliku u produljenju trajanja ili ljepšem definiranju kovrča. Kako nisam fan ogromne količine laka na kosi, ne mogu vam reći ni je li u većim količinama uspješniji. Također, mislim da mi se u životu nijedan lak za kosu nije svidio tako da možda nisam ni kompetentna da sudim, no  s ovim lakom ili bez njega, stvarno nikakvu razliku ne primjećujem :/


Razlog is kojeg sam kupila gore navedeni lak za kosu, jest sljedeća stvar koja je bila jedan o poklona samoj sebi za Božić. Dugo sam tražila neki wand za uvijanje kose. Gdje god sam gledala u Hrvatskoj, nailazila sam samo na vrlo tanke uvijače, suprotno onom što sam ja željela. A to bi bio uvijač kojim bih dobila velike, opuštene i prirodne valove/kovrče.


Naišla sam na ovaj BaByliss Sublim Touch 38mm uvijač. Bio je relativno povoljan, oko 30€, i zapravo me najviše osvojio veličinom. E sad, ta veličina izgleda da me je zaslijepila jer ja, sve dok nisam stigla kući s njim u vrećici, nisam shvatila da on nema keramičku površinu, već nešto što oni zovu Sublim Touch. To bi značilo da malo više oštećuje kosu od keramike, no kako ga ja nisam ionako planirala koristiti svakodnevno, odlučila sam da ću ga ostaviti.


Koristila sam ga dosad nekoliko puta i moram priznati da nisam vidjela ni osjetila nikakvo gorenje kose ni pretjerano isušivanje što mi je vrlo drago J  


Pređimo sad na skincare, odnosno proizvode za njegu kože lica. Ovdje sam malo podivljala. Nekako me obuzela manija njege kože i cijelo vrijeme gledam što bih novo mogla kupiti, a da bi mi koža dobila na elastičnosti i blistavosti.  

Iako sam zaljubljena u high end kozmetiku, nisam još uvijek u mogućnosti prebaciti se na nju. Stoga u međuvremenu tražim jefinije varijante koje obavljaju svoj posao. I mislim da sam na dobrom putu J Pritom bih htjela spomenuti da sam ja totalni antitalent što se tiče skincarea. Vrlo mi je komplicirana ta filozofija iza formula, učinka na kožu. Trudim se, čitam i slušam o tome, no kad za nešto nisi nadaren....


Započet ću s najvećim oduševljenjem, a to je the Ordinary kozmetika. Stvorili su masovno oduševljenje, a ona naglo sve srozali. U posljednje vrijeme razvukli su se po medijima i iako stvarno ne volim i ne pratim te drame, ovo je iskakalo iz paštete. No, na pozitivniju notu, izgleda da sam ja naručila svoje proizvode dok su još bili sa savršenom formulom, pa sam tako savršeno ostala i oduševljena. Pisat ću odvojenu recenziju o njima, no samo ukratko...


Naručila sam tri proizvoda – Lactic Acid 5% + HA, Buffet i AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution.  Odlična stvar je što, iako su mi ovo prve kiseline ikad u njezi kože, nisam imala nikakvu negativnu posljedicu tako da me to odmah osvojilo. Druga stvar je što sam nakon prve primjene, naročito AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution, vidjela i osjetila promjenu na koži. Lice mi je postalo puno mekše, sjajnije i zaglađenije. Nekako je vidljivo nestao površni umrtvljeni sloj i koža kao da mi je prodisala.

Naravno, kako je za stvarne učinke proizvoda za njegu kože potrebno malo više vremena, definitivno se veselim kako će ovo dalje napredovati. A ja ću nastaviti škicati njihovu stranicu i pripremati sljedeću narudžbu.


Nakon ovih kiselina i pilinga, volim kožu zaštiti od isušivanja. U tu svrhu kupila sam dva ulja, koja nanosim kao posljednji korak u njezi kože lice ujutro i navečer. Radi se o jojobinom i bademovom ulju, proizvodima koji su odlični za njegu suhe i dehidrirane kože te ih uvijek volim imati kod sebe.


Podivljala sam i s maskama za lice. Standardno, redovito koristim svoje maske s glinom koje obožavam. No kako glina malčice ipak isuši lice, volim između koristiti neke hidratantnije maske. Tako da sam pokupovala ove sa slike, i neke koje nedostaju jer sam ih u međuvremenu potrošila. Većinom su to bile sheet maske i moram priznati da nisam oduševljena njima. Toliko ih bloggerica hvali i iz tog sam ih razloga pokupovala, no svaka koju sam dosad probala ostavlja mi jako neugodan film na koži, koji ako uklonim – nema smisla koristiti masku, a ako ga ostavim da se sasuši, doslovno imam osjećaj težine dodatnog sloja na koži, sve bude ljepljivo... ne znam, stvarno mi bude jako neugodan osjećaj na licu :/

Htjela sam isprobati i famoznu masku s ugljenom. Koristila sam ju samo na području nosa, brade i čela. Nisam htjela na ostalim područjima jer sam znala da jako boli ako dođe u kontakt s kosom ili dlačicama na licu. No bome sam se zeznula, jer sitne dlačice postoje i na nosu i dobrano sam se namučila dok sam ju skinula od tamo, i pritom si depilirala nos :D Maskom nisam ništa osim dlačica uspjela odstraniti tako da je to za mene veliki fail. Pritom, maska ovog brenda toliko smrdi na alkohol, da sam mislila da će mi se nos iznutra spržiti koliko je to intenzivno mirisalo.



Pređimo na nokte, tu je standardna postava. Potrošila sam još jedan Evelinov SOS Tretman pa je bilo logično uzeti novi jer bez njega ne mogu živjeti već godinama.

I uzela sam odstranjivač laka iz Lillyja, ništa specijalno.


Konačno za kraj, vidjela sam ovo također u Lillyju i odlučila se isprobati. Radi se o boji za obrve koja je bilo vrlo pristupačne cijene, mislim oko 1,5€. Dolazi u 4 nijanse i ja sam uzela 3.0 Dark Brown. Ovdje sam se zeznula jer moje prirodne obrve jesu tamnosmeđe tako da kad sam ga koristila, nisam vidjela neku značajnu razliku. Trebala sam uzeti najtamniju, crnu nijansu, mislim da bi mi tada obrve izgledale bolje i svježije.

U setu dobijete sve što vam je potrebno za bojanje. Meni je preslatka ova mala posudica i špatulica za miješanje. No stvarno sve obavlja posao i nisam imala nikakvih poteškoća kod nanošenja. Ako negdje naletite na ovaj proizvod (na pakiranju postoji opis i na hrvatskom tako da pretpostavljam da se prodaje i negdje u Hrvatskoj), svakako vam preporučam da ga isprobate.


I to je sve. Nadam se da vam se svidio ovaj post, dugačak je, no to je već postalo standardno. Kako sam od prošlog tjedna i službeno magistrica novinarstva, a ovo je jedini oblik kreativnog pisanja koji trenutno postoji kod mene, dozvolit ću si da o onom što volim pišem romane :D  


Želim da vam petak što brže prođe i da vikend provedete u pravoj zimskoj idili J



Petra xoxo

You May Also Like

1 komentari